“Waarom Data zo belangrijk is voor moderne bedrijven“, “Data is meer waard dan geld”, “Datakwaliteit net zo belangrijk als productkwaliteit” – Het zijn slechts enkele van de vele koppen die de laatste jaren de kranten en websites domineren. Heel leuk hoor, al die gegevens. Maar op welke manier kun je er als bedrijf je voordeel uit halen?

Data Analyse
Dat is waar Means je te hulp kan schieten. Wij analyseren eerst hoe het op dit moment staat op het gebied van data binnen de website van je onderneming. Voorbeelden van vragen die tijdens deze analyse worden beantwoord zijn:

  • Op welke manier wordt er op dit moment data verzameld?
  • Zijn er bepaalde onderdelen in de website die op dit moment nog niet gemeten worden?
  • Welke componenten op de site dragen bij aan succesvolle conversie, en waar is nog verbetering mogelijk?
  • Waar komen de huidige bezoekers vandaan, en op welke manier navigeren zij op de site?
  • Zijn er pagina’s waarop het exit-percentage bovengemiddeld hoog liggen?

Op basis van de antwoorden op deze en andere vragen kan worden gekeken op welke manier de website het beste kan worden verbeterd. Een kleine verandering in de site kan al een grote verbetering in de conversie opleveren!

Benieuwd geworden?
Plan danĀ gratis een basis-analyse in!